martes, 23 de febrero de 2021

Alberto Rivas - Presentación

O meu nome é Alberto, teño 24 anos e son de Pontecesures, aínda que actualmente estudo e vivo en Pontevedra.

Compaxino os meus estudos de Educación Primaria coa militancia e a actividade política, que é unha das miñas grandes paixóns na vida. Son un rapaz cuns valores moi marcados e que nunca renuncia a eles, moi comprometido coas causas sociais, e por iso decidín ser docente.

Outra cousa que me fai desfrutar é o deporte, tanto velo como practicalo, individualmente ou de forma colectiva. O fútbol, o pádel e o esquí son cos que mellor mo paso. Tamén estou moi interesado na cultura, gústame moito o mundo audiovisual, a música, a fotografía, a pintura e a arquitectura. Ten relación con que adore viaxar e descubrir cousas novas, costumes diferentes e todo tipo de gastronomía; pero lamentablemente viaxo moito menos do que me gustaría, sobre todo por falta de tempo libre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Infografía